Vypněte prosím blokování reklamy (reklamu už neblokuji), děkujeme.
Video návod zde: https://www.youtube.com/watch?v=GJScSjPyMb4
Jak je to vlastně se službami v těchto končinách?
Jsem klientkou jedné banky a potřebovala jsem si vyřídit drobný úkon mimo prostor mého trvalého bydliště - zaslat platební kartu do Brna. Zašla jsem tedy v Brně do pobočky, abych zde požádala bankovní poradkyni, aby to zařídila. Netušila jsem, že to bude takový malý vyjednávací oříšek.
Paní v bance mi docela neochotně sdělila, že o to se má starat má bankovní poradkyně v mém rodném městě, tak ať kontaktuji ji. Skvělé, pomyslela jsem si, budou si mě přehazovat jako horkou bramboru a já abych v roli klientky snad za ně vyřizovala jejich práci. Opáčila jsem ji, že to jsem již provedla, a že mi poradkyně řekla, ať se obrátím na kohokoli v Brně, že to za mě vyřídí. Že se o mě má banka postará jsem samozřejmě očekávala. Pravda nejsem vůbec významnou zákaznicí, ale jsem přeci zákaznicí, ze které mají peníze. Navíc i zde by se dalo použít rčení "náš zákazník náš pán". Paní v brněnské pobočce mi však nepříjemně řekla, že si ta její kolegyně jen snažila ulehčit práci (jako by to byl můj problém) a naštvaně se jala vykonat onen složitý proces osobně - ten spočíval ve vyťukání mého jména a rodného čísla do počítače, který by ji v databázi vyjel mou mateřskou banku a její osazenstvo, aby posléze té první poradkyni zavolala a řekla, ať jí pošle kartu do Brna.
Opravdu se těším, až služby v této zemi budou na lepší úrovni. Kdy nebudu mít jako klientka či návštěvnice restauračního zařízení pocit, že někoho svou přítomností otravuji či že bych se měla cítit zahanbeně, že něco chci. Nebo dokonce nebudu muset snášet seřvání od servírky, která mi na mou prosbu o něco agresivně odprskne, že má teď plno, tak ať si laskavě počkám a dám jí svátek. Těším se zkrátka na dobu, kdy lidé ve službách zde budou pro mě, nikoli já pro ně.
A drobná anketka na závěr. Vyjádřete se.